3 Mayıs 2012 Perşembe

YÖK'ten Formasyon Açıklaması 3 Mayıs 2012

YÖK, hala bu kurumlardan yükseköğretim mezunlarının kurumlarında okuyan öğrenciler böyle herhangi bir mağduriyet duyurdu.

Yükseköğretim Genel Kurulu toplandı. Toplantı, eğitim, personel, mevzuat ve diğer gündem maddeleri yanı sıra İnsan Hakları danışma koordinasyon özel üniversitelerin komisyonları raporları sonra bir açıklamada.

Açıklamaya göre, Boğaziçi, Akdeniz, Ankara, Atatürk, Tıp Cumhuriyet, Çukurova, Dicle, Fakültesi, Ege, Erciyes, Fırat, Gazi, Gaziantep, İnönü, İstanbul Teknik, Karadeniz Teknik, Ondokuz Mayıs, Orta Doğu Teknik , Trakya ve Haziran 2012 yılında başkan adaylarını belirlemek için Yıldız Teknik Üniversiteleri 14-15-16 Üniversiteler arasında seçim kararı aldı.

21 Mart 2012 tarihinde bir toplantı sonucunda, Yüksek Öğretim Öğretmen Eğitim Çalışma Grubu bünyesinde kurulan kurumlarından mezun sayısı dikkate alınarak Milli Eğitim Bakanlığı ile öğretmen ve öğretmen adaylarının eğitim ihtiyaçlarının YÖK öğretmen eğitimi sunacak önerileri, 5 Nisan'da gerçekleştirilen Genel Kurul toplantısında değerlendirilmesine, 2012 anımsatıldı alınan üniversite ve kararlar aktarıldı. Bu programların pedagojik formasyon açık üniversiteler halen devam karar verme hakları, kaydedilen açıklamada, "Ancak, kararı" Mevcut öğrencilerin ifade görülür belirtti öğrencilerin haklı ve farklı yorumları, kararlara neden olduğu , yeniden müzakere Kurulumuzda tarihlerinde 3 Mayıs 2012 (bugün) konuya açıklık. Eğitim ve Yüksek Öğretim Öğretmen Yetiştirme Bakanlığı bünyesinde yer alan programlar halen üniversitelerde, 80 sayılı kararı açıldı izin verilir kadar olan pedagojik formasyon yeni bir model uygulamaya Çalışma Grubu tarafından yürütülen çalışmaların bir sonucu olarak geliştirilecek Eğitim Kurulu ve bu rezervleri irtibata sağ belirli alanlarda eğitim gören öğrenciler mezun olacak, 3 Mayıs tarihinde yapılan Yönetim Kurulu toplantısında karar verilmiştir "denildi. yüksek öğretim kurumlarında öğrenciler için geçerlidir açıklamada, bu kurumlardan ile ilgili olarak alınan herhangi bir kararın yokluğunda mezun olanların mağduriyet, hak pedagojik formasyon programları için geçerli açılacak dedi.

Bir sonraki genel kurul toplantısı 10 Mayıs 2012 tarihinde yapılacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kapmaca baba

Kapmaca BLOG olarak günümüzde bir çok konuda yer alan köşede kalmış fakat herkesi ilgilendiren bilgileri sizlere sunmaya hazırız. Güncel haberleride sitemizden takip etme şansınız var elbette. Biraz canınız sıkılırsa müzik dinlersiniz yada komik videolar felan izlersiniz. Oktay usta

Kapmaca blog