12 Kasım 2012 Pazartesi

Moskovanın şifresi temel (+18)

Moskovanın şifresi temel FULL izle, Moskovanın şifresi temel direk izle, Moskovanın şifresi temel online izle, sümelanın şifresi temel 2 izle

Adam, Trabzon tanıtım konferansı Kılıç yönetmek için Moskova'da manastır Temel'in Şifre-Password-Temel Film Forum Trabzon alışveriş merkezi bir devamı olarak tasarlanan Türkiye'nin basına tepki, katılımı azdır.

Moskova Şifre - Trabzon Alışveriş Merkezi, Swords, Genel Müdür Yardımcısı Tuğrul Cömert Forum Alışveriş Merkezi, Alışveriş Merkezi Halkla İlişkiler Müdürü düzenlenen Temel Film Forum Film Yönetmen Adam tanıtım toplantısı Esma Sezer birlikte katıldı.



Trabzon'da kurula katılım Promosyon basmanız yeterli değildir, serzeniş Müdürü Adem Kılıç, "Ben Karadeniz halkının yüz karaları yapmamaya çalışıyorum filmin yönetmeni ve yapımcısı. Deniyorum Bunu yapmak için elimden gelen her şeyi. İstanbul'da sabah yağmur vardı yok. Böyle havalarda, iki saat önceden havaalanına evden çıkmanız gerekir, ben 4 saat önce gitti. nedeniyle teknik havaalanına geldikten sonra Fay düzlemi toplantıdan önce yarım saat alacak, ancak bekledi büyüdü. Ben basın mensuplarının gelmesi yarım saat erteledik konuşmak için geldim. bir sitem olarak kabul edin, "dedi .

Hüseyin Avni Aker Stadı Trabzonspor soru üzerine anlaşmazlık yönetmen Adam Kılıç ile filmin bir bölümünün çekilmesinde, "Trabzonspor ile burada filmi bu gün, Karadeniz, ilgili polemik konuşmalar üretecek ve sizi üzmek istemiyorum. ilgili, atış ve ben hakkında konuşmak istiyorum gala şeyler Filmimizle, "diye yanıtladı. Moskovanın Şifresi Temel izle

Kılıç Yönetmen Türk Sinemasında büyük bir gelişme, "Sinema sektöründe, Türkiye'de hiçbir sektör ayrı tutamazsınız dikkat çekti. Dolayısıyla, her sektörün yanı sıra sinema sektöründe ilerleme. Yollar, bizim hastane olacak, sinema üzerinde onlar bile daha hızlı gelişen, nasıl gelişiyor görmek AVM'lerimize geliştirmek. Bu gün, daha fazla veya daha az bulaşmış Türk sinemasında sermaye birikimi, "dedi.

Ayrıca daha sonraki aşamalarla ilgili bir film Çanakkale Zaferi'nin Türk Tarihi en önemli olaylarından biri olmasıdır Adam, "Çanakkale Kılıç dile gelecek planları hakkında bir film yapmak istedim, ben almayı planlıyorum. Ancak Eğer $ 3-5 milyon film çok sığ düşünme kalır. Sadece böyle bir filmin bütçesinin klasik hikayeler anlatmak gibi bir filmin bir bütçe ayırırsanız., o Çanakkale Zaferi sırasında az 50 milyon dolar hakkında bir film çekmek istedim filmi sanırım ayrılmalıyız düşünüyorum. Aslında, sadece bu hükümet bile Ancak bu şekilde bütün zafer söyleyebilirim. düşünmek desteklemek için ordu ile çıkıp o filmde, yeterli olmayacaktır. Ekipmanları film çekimi için Biz bunları sağlamak mümkün, ancak film için ayrılan bütçeler, biz de daha güzel şeyler mevcut varlık yapmak düşünüyorum hangi dünyada endüstri, "dedi.

Hangi müjdesini manastırın Şifre Film Yönetmen Adem Kılıç devamının geleceğini, "film üçlemesinin biz planlıyordu düşündüm, manastır Şifresi'nin 3 seni Filmi'ni ateş umuyoruz. Senaryo şu anda yazıldığı için, hazırlanıyor, "dedi.

Şöyle Kılıç, açıklamasına şöyle devam etti:

"Ben ilk sinema öncesi vatandaşların konuştum. Onlar film 32 ve 35 bin arasında kişi takip edecektir düşünüyorum dedi. O zaman içinde yaşamış büyük bir hayal kırıklığı oldu. Benim beklentilerimi 100 bin civarında olduğunu söyledi. Trabzon, 140 bin civarında insanlar bizim film izledim. Bu beni çok mutlu ve gurur vardı bir rakam. Halkımız her şekilde bize yardımcı oldu. Umarım, yeni vatandaşların gişede Filmimizde ve yeni rakamlar gerekli ilgi sevindireceklerdir bize göstermek. "

Toplantıda, böyle güzel bir film, Moskova'da başarılı bir yönetmen ağırlamaktan mutlu olduklarını söyleyerek cömert Forum Alışveriş Merkezi Genel Müdür Yardımcısı Tuğrul, Trabzon Kodu Temel Filmi'ne halkı, Moskova umut ifade etmesi gerekir 21 Kasım tarihinde, Kod Temel Filmi 'onlar galası barındırmak için gidiyoruz çünkü onlar oldukça mutlu olduğunu da sözlerine ekledi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kapmaca baba

Kapmaca BLOG olarak günümüzde bir çok konuda yer alan köşede kalmış fakat herkesi ilgilendiren bilgileri sizlere sunmaya hazırız. Güncel haberleride sitemizden takip etme şansınız var elbette. Biraz canınız sıkılırsa müzik dinlersiniz yada komik videolar felan izlersiniz. Oktay usta

Kapmaca blog