15 Mayıs 2012 Salı

Sevgiliye Kapak Sözler 2012

Sevgiliye Kapak olacak sözler, Sevgiliye Kapak cümleleri, Sevgiliye Kapak mesajlar

Artık bedenimi tek bir an senin, hiç bir büyük sözcük oldum oldum ...

Wurman şimdi bir 0lur ßeni Né yürüyüp, artık benim a $ k için matem!

Lanet pislik yer tanrısı üzerine YaqdIr yağmur çok!

Kimse beni tanımıyor var inteharlarım, yaşam insanlar Kopmuşcasına kaçar var ..

Biz Efes Sen içiyorlardı Kutu Kutu kutu pense oynuyor!

Güler Gülümé Gülüm ölüm için ölür!

Yorulmaz Sewmekten ßu yürek!

Sana mühürlü ömrüme ßeni yaşam mühürlü ..

Kendinden ayarlamalı ... Bana Sewmwk için Veya ben reset atmak olacak

Gözler yalan olamaz! Son gün asla geri gelmeyecek ...

Gözlerim oynamak bir yazar ve am ...

Neden böyle bir kelime olacak ben a Trace kalcak bir nokta koymak mı ...

Ya da ruh gözleri gökkuşağı yaşlarla olamaz

Ben Dinle söyleyemem eğer şeyler yüzüme nefret olmadan kimse İmam 1, söyle!

Bu dünyada, bu yüzden bir adam öldü, Oda veya $ Sewmeliyimki şu anda geliştirilmekte olan ... ben

Bundan önce bana değilim tek kendimi vardı ... Şimdi bile istemiyorum

Sözlerim Her insan size yalan Aşk aşkımız göze alamaz!

Bak gözler boşuna Çalma sevgi nasıl bilmiyorum görmüyor ...

Her zaman olduğu gibi, sizi izliyor, zaman içinde seni ANladımki yatarken gördüm ...

Bana bunu saklamak şey sormayın ... Eğer tiyatrocu gitti

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kapmaca baba

Kapmaca BLOG olarak günümüzde bir çok konuda yer alan köşede kalmış fakat herkesi ilgilendiren bilgileri sizlere sunmaya hazırız. Güncel haberleride sitemizden takip etme şansınız var elbette. Biraz canınız sıkılırsa müzik dinlersiniz yada komik videolar felan izlersiniz. Oktay usta

Kapmaca blog