15 Mayıs 2012 Salı

Sevgiliye İyi Geceler Sözleri 2012

sevgiliye iyi geceler mesajı, sevgiliye iyi geceler mesajı 2012, sevgiliye iyi geceler mesajı uzun

Bu gece bunu gizlice okşayacağım saç uyurken ellerini tutun, gözleriniz için uyuyacağım, ben hep yaklaşılmıştır ve ben her zaman iyi geceler çok seveceğim söyleyeceklerim duyuyorum.

Tanrı sizi en güzel rüyalar, uyku ve tek çilli vermek.

En güzel gecelerin en güzel rüyalar görün bitenem tatlı uyku.

Gece bir başka giyer siyahını, yıldızlar başka bir oyun Sen yanımda olmadan denizin içine çeken oyun, yaşamın kendisi ve orospu yakamozlar daha, daha sönük olan ...

Sana beyaz bir güvercin yolluyorum, mutluluk, yüreğinde sevgi ve sadakat kanatları, kar beyaz tüyleri, iyi geceler öpücüğü bir gaga, yanak genişletilmiş umarım ...

Sesim deniz, gece olur uzakta bağırıyor Sana olan arzusu sadece bu gece Gözlerimi kapatıyorum için yosun keskin bir kokusu vardır. Everything I Good Night!

Neredeyse her zaman aklımda çok bana, hayır, bu sonsuz bir şey, bu beden bu hayattan gelir, bu topraklarda sadece gerçek bir melek görene kadar tatlı rüyalar hayal ediyorum göç edenler.

Ben herseyimmm onun varlığını her zaman bu hayatta var çünkü, sonsuza kadar benim olacak barışçıl her gece yastığa başımı koymak .. şimdi sana Allah rahatlık verir çıkmamak hala düşünüyor yatıyordu.

Gecenin karanlığında itin, mutlu rüyalar kalp mutlu huzurlu Gecen iyi bir gece olsun kalbin ışığında yağmurları olsun!

Batan güneş doğan güneş, kalp tercih değil kesinlikle güneşin yarın artacak batar, çünkü, ama kızım için yeni güneş batan güneş iyi bir gece umut olur.

Ben hayatımı yaşıyorum ve ben sadece huzur içinde uyumak için kızım için yanağından öpmek bağlı her gün yaşıyor .. huzurlu ve mutlu ... İyi geceler .. Seni seviyorum.

Gece güzel gözlere ve uyku kurbanı olur, rüyalarımı gökten almak emanet ediyorum, uzak gözler, belki, ama daima yüreğimdesin unutma. İyi geceler.

Ben herkesin derin bir uykuya dalmadan, uykunun rüya, dinlenme çok tatlı aldı uyku yok, ben size söylemek seni tadıyorum ben Bitanem onlara iyi geceler uyku doyamıyorum.

Eh, benim aşk bana Rüyalarımda seni görelim, ama sonra korku ile uyanıp, o bir rüya kabusa hissesini Deil gördüm.

Gece bir başka giyer siyahını, yıldızlar yaşamın kendisi ve orospu yakamozlar daha, daha sönük olan denizin başka bir oyun oynamak yanımda berabere ya ... Ben beyaz bir güvercin yolluyorum, mutluluk, yüreğinde sevgi ve sadakat kanatları, kar beyaz tüyleri, bir iyi geceler öpücüğü bir gaga, yanağınızı uzatın umuyoruz ...

Eğer NOT bekliyor 1000 kez ekstra puan kadar iyi bir günah bu gece% 100 varan indirimler Gospel,: Kampanya kullanma hakkı kalmadı ... Iyi geceler ...

İYİ GECE LAUGH PETEGİM çiçek doktora bursu karizmatik adam BÖLÜMÜ.

SADECE SEN BENİM YAŞAM MEVZUAT nedenle hayallerimi İyi geceler benim rüya meleği.

SİZ BOŞ VE YÜREYİN soldan bir gün SİZE HAYAT YALNIZ EĞER DÖNMEYE MY LOVE boşver gökyüzüne gözlerini söyler SİZE DAHA İYİ Sweet Dreams UYKU Gözlerimi gülümseyerek GÖRECEKSİNİZ.

KURUMASINA NASIL TOPRAK mehtap NASIL MY LOVE NASIL İYİ BİR UYKU Sweet Dreams HASRETSE HASRETİMSİM beni çok ÖZLERSE KIYI SKY SU DALGALARI bekler.

Kalabalığın yansıyacağım yıldız, parlaklık, parlaklık, ve tatlı uyku gözler, hayal kadar büyük gözlerimde seni ay arayın

Gece hasretindeyim gün gibi .. Uyumadan önce, bana, seni seviyorum demek seni sabaha kadar bakabilsem kalsamda uyku diliyorum izin .. Bana tarafı üzerinde Donsamda değil yorgan .. Ben size bunu bulmasam yastigi dokunduğunda boşaltmak yanımda ellerini dinlenmek isteyen gözlerimi kapatıyorum uyuyabilsem keşke .. Yine sadece bir rüya kaybolmak .. Sensiz İyi geceler! Up bu yasiyabilmek sevgilim tümü için mutlu bir gelecek için tek başına uyuyacak.

Ben her gece dualarımda düşünüyorum, size bir iyi bir gece karanlığında Dualarım sadece

Sabah güneşin Yıldız, bana iyi geceler hatırlatan her şeyi kalbine gözler.

Bana adını aşk şarkıları çalan bir müzik ile süslenmiş, sana iyi geceler End Begins Sadece Bir İsim Eğer ölüm yazarı seviyorum kalbimin içinde bir aşk var

Gecenin soğukluğu ağlıyor, ben yastık kafamı, ben bütün duaları sadece biri, iyi bir gece seviyorum lanet koydu.

Başlangıç ​​ve bitiş gün 'Ben huzur içinde bir gün verdi tatlı rüyalar yastık ve sana Darling Koydum ve iyi bir gece dua görmek için başımı.

Yalakadım gözleri Yaşam Film, senin sözlerin, benim kalp atışım durağı Eğer biri şimdi iyi geceler aşkım olsun ve edebilirsiniz söyledi Sessizliğinede soğuk gecelerde sadece sabah güneşi yanma başladı.

Aşkım iyi geceler, bu gece benim bebeğim benim dualar yaşıyorum aşk yaşamak çok değil Sen yaşamak için nedeni vardır.

Ben Good Night rüyalar gibi yaşam hayal ettiğim hayallerimin gerçekleşmesi için Nedeni

Hayatın Anlamı size, geceleri tek ve adınızı başlamak için sabah için sadece iyi bir gece uykusu uyumak, çünkü seni seviyorum seni seviyorum.

Ben yıldızları adlandırmak eğer Şu anda bir yazar bile, O, mantıklı zaman bile geceleri için iyi bir gece.

Yanımda, gece bunları kendisi tadı nedir, iyi geceler, sevgilim tuz hayal olurdu

Moments Good Night Darling YAŞAMA DİLEĞİYLE rüyalarımda oldu

Bir Rüya görmek için bütün gün uyumak istiyorum kadar tatlı iyi geceler aşkım mjksss

Ben hayatı gördüm ya da iyi bir gece rüyalar Darling fiyat göreceksiniz iyi yaşıyorum.

Ben tek bir rüya gerçek Darling gelmek istemiyorum yaşadığı bu rüyadan hayat uyanmak asla yalan söyleme

Barış On, iyi geceler aşk tatlılaştıran gecelerimi, rüya tatlı rüyalar varlık doldurdu.

Bu yüzden ben sevinçten bitirmek için vermişti, başlatmak, coşku sana iyi bir gece seni seviyorum tatlı rüyaların olmuştur kadar tatlı bir rüya görmeye devam edin.

Seni HerşeyiMmMmM Sevgili bana iyi geceler verdik hayatın huzur seviyorum kadar mutlu bana verilen ve bugün yastığa başımı koydum, yarın seni uyandıracağım

Eğer Yüce Rabbimiz, sen hayatın mutluluğu Sevgilim Good Night size vermek en güzel rüyaları yaşamak hayatınızdaki barış

Bu gece, her gece gibi sana sevgilim dua ediyorum, sevgilim mutluluk Sweet Dreams SevdiğiMmMM geceninde adını konum

Ben geri kalanı aldı hayal uyumuyorum. Derin bir uyku herkesin ben dalış. Ben çok tatlı bir uyku tadabilir, söylüyorlar. Onlar yeterince uyku alamıyorum, sana söylüyorum ... İyi geceler, sevgilim.

Müjde% 100 varan indirimler ... Sizi bekliyor 1000 kez ekstra puan kadar iyi günah gece, ... NOT: Kampanya kullanma hakkı kalmadı ... Iyi geceler ...

Kalbim bana bir ışık yok! Gelin ve buradan karanlık çıkar ... Ben çok korkarım.Beni duyuyorum

Bu gece bunu gizlice okşayacağım saç uyurken ellerini tutun, gözleriniz için uyuyacağım, ben hep yaklaşılmıştır ve ben her zaman iyi geceler çok seveceğim söyleyeceklerim duyuyorum.

Uyku, pişmanlık, geri dönmek istiyorum deli gibi dönemeyince çaresizlikten gelen uyanır Uyandığına adam, büyük bir yaşam süresi rüya Bitanem görülebilir! ..

Eğer göğsünde uyumak ve ağlayacak gece devam sabahlayacağım güneş yalnız aşkım bağlı kalmak kıskansın ısınacağım minderleri ...

Gece karanlık, yalnız bir gece bana kızım sensiz çekilmiyor, özellikle de çok zor görünüyor, ben seni seven bir sevgilisi geldi yazdım ..

Batan güneş doğan güneş, kalp tercih değil kesinlikle güneşin yarın artacak batar, çünkü, ama kızım için yeni güneş batan güneş iyi bir gece umut olur.

Neredeyse her zaman aklımda çok bana, hayır, bu sonsuz bir şey, bu beden bu hayattan gelir, bu topraklarda sadece gerçek bir melek görene kadar tatlı rüyalar hayal ediyorum göç edenler.

Gece güzel gözlere ve uyku kurbanı olur, rüyalarımı gökten almak emanet ediyorum, uzak gözler, belki, ama daima yüreğimdesin unutma. İyi geceler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kapmaca baba

Kapmaca BLOG olarak günümüzde bir çok konuda yer alan köşede kalmış fakat herkesi ilgilendiren bilgileri sizlere sunmaya hazırız. Güncel haberleride sitemizden takip etme şansınız var elbette. Biraz canınız sıkılırsa müzik dinlersiniz yada komik videolar felan izlersiniz. Oktay usta

Kapmaca blog