13 Mayıs 2012 Pazar

Bir Çocuk Sevdim 34.Bölüm izle 14 Mayıs 2012

Bir Çocuk Sevdim 34.Bölüm full izle, Bir Çocuk Sevdim 34.Bölüm canlı izle, Bir Çocuk Sevdim 34.Bölüm dizi izle

Star TV, en birinin dizileri gibi bir çocuk seyrettim, ekranda heyecanlı sahneler gelmeye devam ediyor. Böyle bir çocuk, Bölümü ile 14 toplantı Mayıs Pazartesi akşamı, 34 Star TV izleyici.

Herkesin blok o evsiz adamın yanına söz ve şirket tutulur rağmen Star TV, Bir Çocuk Sevdim'de Timur Pazartesi akşamı, geçen hafta ekranlar. Ancak, yeni bir haber daha can sıkıcı oldu, kaçtıktan sonra şeyleri bırakmayın. Yeni bir profil yapmak zorunda Timur'un yaşanmış gerçekleri Bala sadece farkında değildi. Sinan, oğlu için büyük bir mücadeleye girişmişti.

Mine Sinan oldu mahkemeye gidiyor büyük bir mücadeledir. Mine öfkeyle çalışmak için harika bir yerdir, Derin'le orada tanışmıştık. Esmahan daha Emine ayağa ve eve dönmek için ona yalvardım olamazdı. Turan, bu girişime tepki sert Esmehan'ın. Onlar farkında olmuştu yeni Emine heyecanı içinde tartışmalar. Son olarak, kitap Kerem yayımlanmıştır. Anlatım ve en kısa sürede yeni tehditler olarak kitap gölgeli mutluluk Kerem.

Ben Mayıs Pazartesi 14 34 A Child Bölüm Özeti ve Trailer yakında yayınlanacağı Star TV sevdi. Böyle bir çocuk, Pazartesi akşamı 14 Mayıs'ta Star TV'de 34 Bölüm! Dizinin Kimlik:

Dizin adı: Bir Çocuk sevdim

Kanal D, Star TV: Kanal Yayın

Son Yayınlanan Bölüm: 34 (1. Sezon)

Yayın yılı: 2011 - 2012

Cevdet Mercan: Yönetmen

Senaryo: Gaye Boralıoğlu, Sema Ali Erol, eğlenceli Figen, Emine Algan, Ümit Kıvanç

Oyuncular: Bülent İnal, Gülcan Arslan, Hakan Kurtaş, Çetin Tekindor, Gülçin Santırcıoğlu, Şefika Ümit Tolun

Tür: Dram

Serinin Öyküsü: İstanbul'un orta sınıf mahallelerinden birinde yaşayan ailenin bir tarafında küçük kız Mine ... Diğer taraftan varlıklı bir ailenin tek oğlu, sen onun önünde hayatında istedi, ne üniversite mezunu, master bağlı olarak birbirlerini büyük bir tutkuyla yapmak için yurtdışına gitmeye hazırlanan oluyor ... Bu iki doludizgin ilk aşk yaşayan farklı aile yapıları ve sosyal ortama rağmen genç. Hayat oyunu kendi oyun habersiz, hep birlikte, birbirlerine yaşlanacaklardır ayrılmamak için söz veriyorum. Turan Mine'nin babası (Çetin Tekindor), yanı sıra eşi, üç çocuğu ve yakından inandığı değerlere bağlıdır. Gurur, kibir her şeyden önce gelir. Nedenledir ki, küçük bir dünya çöktü katlanmak zorunda kaldı kızının gözü gibi bakar. Turan, kendi işini (Bülent İnal) galeri otomobil servis şefi olan başardı Timur genç yaşta. Bir Timur, sadece çalışanlar, tek başına büyüttüğü ve çok sevdiği 13 yaşındaki kızı birine korkuyordu onu yaptığı zaman ne yapacağını tahmin edebilirsiniz. Kapalı bir kutu dolu. Ama yıllardır sevilen ve saygı Usta'sının Turan oldu, Timur'un hayatı aralanmasına beklenmedik yol açacaktır bir kapı. Mine aşk ve Sinan bir masal gibi onlardan büyüyen, cesurca yaşamış, iki aile de kontrol edemediği bir noktaya varmak, hangi üzgün bir kabusa dönüşüyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kapmaca baba

Kapmaca BLOG olarak günümüzde bir çok konuda yer alan köşede kalmış fakat herkesi ilgilendiren bilgileri sizlere sunmaya hazırız. Güncel haberleride sitemizden takip etme şansınız var elbette. Biraz canınız sıkılırsa müzik dinlersiniz yada komik videolar felan izlersiniz. Oktay usta

Kapmaca blog