6 Mayıs 2012 Pazar

Beril Kayar Kimdir, Beril Kayar Röportajı 6 Mayıs 2012

Beril Kayar sevgilisini anlattı, Beril Kayar frikikleri izle, Beril Kayar videolarını izle, Beril Kayar sevgilisi kim

Beril Kayar, bir dergi adına objektifler karşısına geçti. Beril Kayar çok aşık olduğu sevgilisi Rıza Kocaoğlu ile ilgili de çok merak edilen konulara ağırlık verdi. Beril Kayar, Rıza Kocaoğlu’na neden aşık olduğunu uzun uzun anlattı.

Ona düşmek için onu beslemek gerekir.Oyuncu sevgilisi ile bir ilişkisi Rıza Beryl böyle düz Kocaoğlu'yla söyler.

VE İDEOLOJİ bir erkekle birlikte DEDİ

"Şu anda böyle bir ilişki içinde olmuştur edilir. Okuma, düşünme, araştırma, tartışma, benimle birinin ideolojisini savunan var. Ben onun çalışmalarına hayran. "Ben Rıza son derece duyarlı insanlar. Ben devlet etrafında biz Ben yılan dokunulmaz değil binlerce genç yaşıyor görünüyorlar."

Aktivist DAMARIMDA KAN VAR

Beril'e modelleri bir ideolojiye göre, fikir olabilir. "Evet, damarımda aktivist kanı var, ama ben çok aktivistler olarak ortaya çıkacak değilim.

Sana daha fazlasını yapmak, bir şeyleri değiştirmek biliyordu. Ama biz hapishanede biter bir muhalif olmanın bitirmek. "

YETERLİ YÜRÜYÜŞ

GQ coşkuyla örgütlenmemiz söylüyorum, düzene karşı, ne kadar haksız kısa sürede, bir yandan objektifin karşısına çıkmak için hazırlanıyor sayısı için Mayıs Türkiye Emre Güven: "Ben sesimizi duyurmamız için bir yol gerekir. Yürüyüş ünlü isimleri kullanarak, blog yeterince açık olmayan bir şey yapmak zorundayız."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kapmaca baba

Kapmaca BLOG olarak günümüzde bir çok konuda yer alan köşede kalmış fakat herkesi ilgilendiren bilgileri sizlere sunmaya hazırız. Güncel haberleride sitemizden takip etme şansınız var elbette. Biraz canınız sıkılırsa müzik dinlersiniz yada komik videolar felan izlersiniz. Oktay usta

Kapmaca blog