3 Mayıs 2012 Perşembe

12 Yaşındaki Hamile Kızın Acı Dramı

Genç yaşta evlendirilen çocukların acı dünyasına bir göz atmak istedik ama o kadar acı dolu bir hayatları var ki insanın göz yaşlarını tutması imkansız...

Gazeteye göre, Tokat olay Canan İspir Habertürk Reşadiye ilçesinde yer aldı ... Bayram Ö 45 yaşındaki bir tehdit hayvancılık, 12 yaşındaki kızının geçimini sağlayan E.Ö. case 'bir tanık olarak yüzey göstermiştir.
BİR ÇOCUK GELİN DAHA

Sulh Ceza Mahkemesi, İstanbul bir pedagog söyledim üç gün önce eşliğinde küçük kızın, yeni bir çocuk gelinin dramı ortaya çıkardı.
E.Ö., şunları söyledi:

"Ben doğdum Reşadiye, büyüdüm. Babam her zaman alkol, annemle tartışıyorlardı. Annem bir gün dışarı çıktı. Sonra altıncı sınıftaydım, babam beni okuldan aldı. Murat adında annemin erkek kardeşi ile yaşayan olmuştu ve onları almak istiyorum anlattı. bir hakaret ya da bana karşı bir tehdit yoktu. "

2 KEZ SÖZLENMİŞ

O evlenmek için babasının çabaları girdi ve daha sonra bu iki oldu, orada kesilir, ama diğer insanlar Hatay Serpil Ö annesi yaşıyor. 'S hakkında müdahaleleri olmadığını E.Ö. aşağıdaki gibi bu evlilikler devam etti:

"Daha sonra, annem baskısı ve babamın amcası altında ona İstanbul'un gizli geldi. Yaklaşık sekiz ay önce Sarıgazi memleketlimiz I. Muharrem. 'S 26 yaşındaki oğlu, I. Tuncay. Ile evlendik. Nikâhıyla İmam sonra hukuk düğün babam, babam, Muharrem kayınpederime benim kimlik gösterdi., 'çok küçükmüş Yaş, ben küçük olacağını biliyordum. beklemek babalarının evinin yaşı yasaklamak' dedi 'til.

Ama kocam I. Tuncay., 'Hayır, hayır, seni neden terk edeceğiz?' Dedi. Çünkü sen benim oğlum yok gibi 'Babası olduğunu söyledi. Eşim 3-4 gün sonra ayrı bir ev aldı. Ancak, babam yakınmaları düşündüm öğrendim bu durumda, ben babasının evden gitti.

'Istediğim kocamın gitmeyin'

Anne Kayınbabam Hatay arayarak, dedi 'al kızım, buraya gel'. Bana annem, eşim ve babam ile gitmek isteyen bir küçük olduğu için cezalandırılıyor. 3.5 aylık hamile. Babamın ne de kocam dönmek istemiyorum neler.

Hatay annem ve kardeşim Murat ile birlikte gitmek istiyorum ve orada okumak istiyorum. Ben koruma altına girmek istemiyorum. "Babası, annesi bu yüzden E.Ö. ifade hapis cezasına çarptırılmış, henüz 12 yaşındayken kaçırılan, babası, 10 yaşındaki kız kardeşi, BP 'yüzey iddia olduğu evlilik için görüşmeler.

'Cinsel istismar'

Mahkeme büyütmek için bir süre önce babası düzenlenmiş evlenme yaşı başvurdu, 1999 1997 olarak değiştirildi küçük bir noktanın doğum tarihi, "Babam bir dava açtı, ben söyleyerek, yaş büyüyecek 'söyledi. I . Nüfus Tuncay bu düzeltme kaydedebilirsiniz. onların evlilik öncesi, "dedi.

Eminağaoğlu Mahkemesi Yargıcı Ömer Faruk Bayram Ö hemen kolları ve çocuk gelinin babası sıvadı., I. Tuncay kocası. I. Muharrem ve baba-in-law. "cinsel istismar", resmi tören olmadan "özgürlüğü kısıtlama", "aile yükümlülüklerini ihlal", "dini törenle ilgili," İstanbul Cumhuriyet Savcılığı suçlarından suç duyurusunda bulundu.

Sosyal Hizmetler Çocuk Esirgeme Kurumu ek olarak koruma prosedürleri başlatmak için yazdı. Savcılık 'ivedi'likle soruşturma açıldı edilir.

Baba Bayram Ö. Kayınpeder., Daha sonra ifadeleri alındıktan sonra serbest bırakıldı, ben Tuncay 26 yaşındaki kocası ile I. Muharrem. bulgu. Küçük kızı korumak için Serpil anne işlemleri Ö başlar. 'Teslim olsaydı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kapmaca baba

Kapmaca BLOG olarak günümüzde bir çok konuda yer alan köşede kalmış fakat herkesi ilgilendiren bilgileri sizlere sunmaya hazırız. Güncel haberleride sitemizden takip etme şansınız var elbette. Biraz canınız sıkılırsa müzik dinlersiniz yada komik videolar felan izlersiniz. Oktay usta

Kapmaca blog