13 Ekim 2012 Cumartesi

Ev Hanımı ve Çalışan Kadın Konuşması

Çalışmak mı? Ev hanımı olmak mı? Hangisini tercih etmek istersiniz..
Ben çok içine harcamak eğer zaman zaman dile sıkılmış ev kadını olmak evde oturup isterdim kovalamaca çalışan tüm kadınlar.

Bu süre çözülemeyen sorunlar genellikle ağrılı dönemler değildir. Aynı şekilde paslandıklarınıi yanında bütün gün evde ev ev kadını kaldıkları güzelliği ise, üretmediklerini bile zamanla yemek ve temizlik yapıyorum yaramadıklarını başka bir iş haline düşünüyorum. Insan için normal benzer bir psikolojik içine girmek için olan durumlarda. Durumu ile memnun, ben her zaman hatırlatan yok olabilir.



Özverili kadın önce iş bir gün özetleyebiliriz: Bir önceki günün Günü genellikle programlanmıştır. Gidermesinden hazır, ertesi gün akşamdan kalma yıpranmış. Yine halkaları kalkmasına rağmen her sabah saatlerinde, işe geç olduğu bilinen lüks yok kurulmuştur. Sabah giyinmiş tam zamanlı evden alacak. Bunu kısa bir süre iseniz erken akşam yemeği olarak artık var ya da nasıl bir şey bi ütü pişirmek veya toplama etrafında sığar. Bir anneyse öncelikte o çocuğun bir gün önce hazırlamak başlarsanız. Açsada kahvaltı, giyinmiş hatta çanta hazırlandı ve kreş şekilde, yarım bir çocuğun gözü inşa edilmiştir. Hala evin sorumluluklarını yerine geldiğinde çalışmak için başarısız oldu. Bu gün çocuğunuzun en merkezleri, akşam yemeği düşünüyor, planlar, programlar kontrol edecektir. Bunların hepsi aynı oranda işyeri verimli çalışması kafasındayken beklenmektedir. Gibi aynı zamanda bir zorunluluktur özen göstermek elbette işin lüks, var yok. Akşam deneyimli sabah olduğu çalışıyor gibi olurdu. Daycare çocuk alınır, hızlı bir şekilde hazır yemekler, toplanır. Karısını düşünmeden önce kendinize zaman ayırın, çocuklar, dikkatli olun ..

İşte bazen kalabalık, yorgun ev hanımlarının bir anımsatan .. Ben işimi yavaşlatmak eğer, daha sonra sabah biraz ulaşmak söylemek isterdim ..
Çıkarmasam dondurucuya ya getirmesem yemeği acele. Her gün kısık ateşte, akşam pişirsem diğer tarifler deneyin. Bakkal raflarında ağır Bakınsam. Ben çocuklarımı kokulu akşam yemeği, benim kocam, benim evin kapısını açmak .. Birisi için çocuklar bir şey açıklayın ya da ben hastayım, ben soru olmadan hastaneye gitmek .. Sabah kahvaltı gerer, ben pişirme gösterileri izlemek .. Kendişme ayırabilsem daha fazla zaman, ben hobiler bir anlaşma yapmak istiyorum .. Eğer diğer silerseniz Benim evim her zaman, her gün temiz konumu edilir ..

Ve evde bayanlar ne yapıyor? Bu kolay gün geçirmek .. Onlarında ders kurulu, sabah saatlerinde uyanmak. Onlar olsalarda işe yaramayacak işe geç kalmak eşleri istemiyorum. Kocasının sadık bir ev hanımı gelmeden önce, kocası veda için, ve kapıdan bir kahvaltı hazırlar. Sonra uyumak istiyor olabilir eşi gittikten sonra daha fazlasını okuyun, ama genellikle tekrar yatağa gitmeyin. Bunun yerine, öğleden sonra şekerleme yapmak.

Biraz etrafında toplanıp sonra bebeği bakmak, ya da yavaş yavaş çocuğunuzun okul çağındaki hazırlanmak durumunda. Sonuçta daha fazla zaman var. Onlar gibi kötü bir alışkanlık olsa da süpürüldü olmasa Sonra, her gün, halı süpürür. Çalışan kadınlar için haftada bir kez evlerine kırıp düşünüldüğünde, durum çok vahim.Sonra eksik akşam yemeği, eğer varsa, pazara gider düşünüyorum. Akşam yemeği yapar. Çocuk onunla okul veya ilgileniyim kendini nasıl akşam anlamadığı yönünde bir şey çıkıyor. Zor bir günün yetiştiremiyorum demek bile ben anlamıyorum bittikten sonra evde olmak nasıl çok daha iyi. Bir süre Rutinlikten, o ev bir yaşamı hak ve yemek oluşur, haklı çalışmıyor hissediyorum. Ancak bizim ellerde hayat monotonlaştırmak. Evde verimli istedikten sonra OLASI. Insan arzularının sürece. Çalışan kadınlar psikolojik form gıpta vardır. 'Ben biz kazanacağız parayı işe bi yarasa denemek isterdim .. "Diye sızlanıyor. Bu daha sosyal, aktif bir yaşam olduğuna inanılıyor demektir. Hem kedni hoşşlarına Kazanılan para harcayacak. Rağmen kim bu düşünceler beni kafanızda hissettirmek para kurcalayacaktır ne kadar kazandı her eşin, anlayışı.

Kısacası, ne her iki eksik cazip vardır .. En azından bunun için iş değiştirmek için gayret şartları değiştirmek kolay değil ama. Biz bugünkü durum koşulları, sen yedeklemek isteyebilirsiniz olsa bile, yalnız var olduğunu unutmamak gerekir. Yani şu an olumsuz bi durum bir kenara koymak, mutlu olmaya çalışın. Kendinizi motive. İşin senin artıları düşünün getiriyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kapmaca baba

Kapmaca BLOG olarak günümüzde bir çok konuda yer alan köşede kalmış fakat herkesi ilgilendiren bilgileri sizlere sunmaya hazırız. Güncel haberleride sitemizden takip etme şansınız var elbette. Biraz canınız sıkılırsa müzik dinlersiniz yada komik videolar felan izlersiniz. Oktay usta

Kapmaca blog