29 Eylül 2012 Cumartesi

Sabit kanca küfürlü Video

Sabit kanca küfürlü izle,Sabit kanca küfürlü videosu izle, Sabit kanca küfürlü 2. bölüm izle, Sabit kanca videoları izle

 



 Türkiye, İsmail Tuncer Baki Seckin Yavuz adı 'Yavuz kamyonet,' diye radyo programı duydum. Televizyon, radyo transfer edildi. O Fox Bir süre TV'de yayınlanıyor, Alper Mestçi'nin İsmail Baki TV programı gündemi yönetti. Bu programda ünlü isimlerin Taklitler dışında karakterler ve izleyici kendi yaratılış karşısına çıkıyor. 'Hakaret Badger' ve bu karakterler arasındaki 'Sabit Kanca' en popüler olanları. Stil özellikle komedi benim anlayış, HT Magazin'in çoğunluğu, onu seviyorum erkeklere hitap etmiyor. Diğer yerlerde duydum, "Kim bu adam?" O merak ve görüşmeye gittim. Burada, "güldürebilmek çok değerli insanlar. Bazen, çok mutlu mesaj alma değilim 'Aşk acıdır, biraz gerginlik tüm sayesinde olduğunu söylüyor unuttum'," İsmail Tuncer Ben Baki konuştuğunu söyledi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kapmaca baba

Kapmaca BLOG olarak günümüzde bir çok konuda yer alan köşede kalmış fakat herkesi ilgilendiren bilgileri sizlere sunmaya hazırız. Güncel haberleride sitemizden takip etme şansınız var elbette. Biraz canınız sıkılırsa müzik dinlersiniz yada komik videolar felan izlersiniz. Oktay usta

Kapmaca blog