7 Mayıs 2012 Pazartesi

Tamindir Sitesi Oyunlar Bölümü Açıldı 8 Mayıs 2012

Tamindir online oyun oynama, Tamindir sitesi online oyunlar nasıl oynanır, Tamindir oyun oyna

Ben online oyun bölümünde Tamindir'in arkadaş açılan Türk girişimcilerin büyük bir başarı olarak gördükleri, bugüne kadar çalışmalarını takdir etti. Bu yıla kadar kurulduğu ve program indirme görevini teknoloji portalı online oyunlar bölümünde Tamindir'in yenilenmiştir.


Online oyunlar bölümüne eylem ile arayüzü güncellendi, macera, rol yapma, benzetim, bu en yeni ve en iyi teklifi gibi kategorilerde strateji oyunları. Online oyunlar listesi, bilgisayarınıza indirebilir ve tarayıcı tabanlı ve oyun içermektedir. Allods Online, 4Story, örneğin popüler MMORPG oyunları bulabilirsiniz Knight Online World. Nitekim, bu site giderek artıyor. Çünkü katta geçti beri inanılmaz bir mesafe takip ediyorum. Böyle bir destek ve ben bu gerektiğini düşünüyorum her zaman alkışlamak gibi girişimleri.

Kuş tamindir'in video bölümü açıldı. Sokaktaki insanlar ve en çok kullanılan programlar isteyin. Ben gerçekten bu bölüm daha bekliyor umuyorum keyif aldım. Bu arada, online oyunların bir örnek olarak, döndürmek için aşağıdaki ekleyin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kapmaca baba

Kapmaca BLOG olarak günümüzde bir çok konuda yer alan köşede kalmış fakat herkesi ilgilendiren bilgileri sizlere sunmaya hazırız. Güncel haberleride sitemizden takip etme şansınız var elbette. Biraz canınız sıkılırsa müzik dinlersiniz yada komik videolar felan izlersiniz. Oktay usta

Kapmaca blog