29 Kasım 2012 Perşembe

vay arkadaş filmini izle

vay arkadaş izle Ben gerçekten sevdiğim bir tane buldum ama eğlenceli bir şekilde sıradan bir işlenmiş.Oyuncular ve karakter mizah bir sürü yoktu olmadığını film.Filmde sorunu bir sürü eksik, ama gerçekten hoştu.Çok fazla iyiydi.Filmde olanların Ben bu filmde eksik bulduğum şeylerden biri kesinlikle aşktı.Bence hovardalığına olurdu.Bir çok diğer eksiklikse Dildo'nun karakteriydi.Çapkınlığına daha iyi ve o biraz daha çalışması aşık olmadığını sola gerekirdi biraz aşk değilinmeliydi ve Türküz :) :) sonunda tüm Dediğim gibi biz bir çok eksikliği tüm, kendimi alamıorum film :) :) 10/8 hatırladı gülümseyen bulabilirsiniz Vay arkadaş filmi izle Ben sadece izlerken bitmiş ve ben sıkıldım ve kıpır kıpır ve film eğlenceli almak için takip edilecek bir şans, bazen üzer abarttığını vardı :) çok sevdim ... Çok sinir bozucu gerçekten yalnız aşırı sansüre uğramış Vay arkadaş full izle. Ben komiser rolüne çok uygun tek bir metin Coşkun bulamadı Nedense seçilen ve belgesiz :) oturan çok güzel görünüyor. Belki farklı roller için şimdiye kadar gördüm.Fırat Tanış'a ve hayranlıkla bu filmde iki katı kadar artmıştır. Vay arkadaş full izle Konfor DVD bir adam ilk film izlemek için olsun gibi andır. 10/9 Üç fay arkadaşın macera hakkında bir film çok klişe oldukça eğlenceli, net kesinlikle sansürlü versiyonu canını sıkıyor, o yüzden belki de sonuna doğru sıkıldım, ama sizin için anlam ifade etmiyor şimdi de Demet Evgar geleni yapacağız için.Filmin nili bir sonucu olarak, ortalama komedi olarak, bir sosyopat canlandırmıştır çok iyi performans.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kapmaca baba

Kapmaca BLOG olarak günümüzde bir çok konuda yer alan köşede kalmış fakat herkesi ilgilendiren bilgileri sizlere sunmaya hazırız. Güncel haberleride sitemizden takip etme şansınız var elbette. Biraz canınız sıkılırsa müzik dinlersiniz yada komik videolar felan izlersiniz. Oktay usta

Kapmaca blog