19 Mayıs 2012 Cumartesi

Tecavüzcü Dayılar Tahliye Oldu 20 Mayıs 2012

Geçen yıl olay tarihinde Samsun 'da iki amcam tecavüz', ve istismar ve 2 SD ile 17 yaşındayken amcası tarafından tecavüze uğrayan, hamile ve düşük oldu.Bebeğin babası kendini dayısıolduğu oldu. Amcalar düştü, ancak, ilginç bir gerekçe ile mahkemede serbest bırakıldı...

İlkadım ilçesi olay 17 yaşındaki babası yurt dışında çalışan, geçen yıl Eylül ayında ortaya çıktı, SD 38 yaşındaki annesi rahatsızlanınca AD tarafından hastaneye götürüldü. Burada 8 aylık hamile genç kızın düşük durumu polise doktorlar rapor olduğu tespit vardır.

S.D. 27 yaşındaki öz amcaları V.A. OA "bebeğin babası, V amca," dedi iddia, 28 yaşındaki onu defalarca tecavüz etmişti. Bu V.A. gözaltına alınır O.A., tutuklandı tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakıldı.

Bastırıldı

İddiaya O.A. AA 35 yaşında ve kardeşi, genç bir kız, acı vazgeçmek zorunda kaldı. Dün tutuklanan zanlılardan birinin, Ağır Ceza Mahkemesi 3 1 toplam hakimkarşısına vardır.

Tutuklu sanık VA, yeğenini elinden suçlamaları kabul etmedi bile ifade sürer. O.A. Bilerek bir genç kız, anlatmaya bir şey yapmadı "Eğer ben böyle bir olay hatırlamıyorum. O da tehdit etmedi. Cinsel istismar ya da olmasın," dedi.

Olarak tehdit eden bir genç kız için AA salınımının tutuksuz yargılanmak üzere, "V. SD gerçeği söylemek sıkıştı tutuklandı. Ama herhangi bir şekilde tehdit etmedi" dedi.

Bir genç kızın ölü bebeğin babası olarak Adli Tıp Kurumu Biyoloji Bölümü Anabilim Dalı gönderilen mahkeme raporu OA söz tutuksuz yargılanmak yüzde 99,99 dünyasına oranı getirdi.

Ağlayan, bu şikayet gelmediğini söyledi

SD, zaman zaman duruşmada tanıklık gözyaşlarını tutamadı, bir sosyal hizmet uzmanı eşliğinde. Genç kız açıklamada, "tam olarak hatırlamıyorum Tarihleri. Ancak, iki kez amcam V., amcam ile O. cinsel ilişki bir kez bana geldi.

"NOT MY RIZAMLA"

V. Ben dayımdan olduğunu düşünüyorum söyledim bir çocuk değilim. Ilişkiler V sarhoş. Lay kardeş oda vardı. Orada O. amcamın tecavüz evde kimse idi. Her iki durumda da, korku bağımadım için, buna karşı koymak, ben tepki vermedi. Ancak, benim rızamla hiçbiri olmadı "dedi.

V. mezar hazırlayın eğer olaydan sonra, onlar SD onu tehdit ettiğini dile getiren AA OA üzerine amca, "hapis ya da para cezaları girer tutuklama orchestrates. O, aşağı pencereden söyleyerek beni tehdit etti. Ama ben şikayetçi değilim "dedi.

Genç kızın sosyal çalışmacı az Ruh sağlığı anne Ayşe D. şikayetçinin sanık kardeşleri ifade söyledi belirtti.

Düştü

Ve onun orada genç kızların cinsel saldırı savcı sonra çeşitli zamanlarda amcalar, ancak güç veya rıza ile cinsel ilişki kanıtı bu mağdurenin yokluğu ile kendini savunma ifadeler, SD içinde sanıkların eylemlerinin rızası içinde kalmıştır cinsel ilişki suç kapsamı ve bu nedenle davanın talep bırakılır açtı.

Mahkeme ayrıca gerektiğini ifade eden VA mağdurenin şikayet anlaşılır olmadığını rızası ve OA VA azaltarak getirdiği bir olgu ile yargılanan tutuklu yayınlayacak. Her yıl hapis cezası 8'ay 1 tehdit suçu ile Alkolikler tehdit olduğu gerekçesiyle Mahkeme genç kızı OA.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kapmaca baba

Kapmaca BLOG olarak günümüzde bir çok konuda yer alan köşede kalmış fakat herkesi ilgilendiren bilgileri sizlere sunmaya hazırız. Güncel haberleride sitemizden takip etme şansınız var elbette. Biraz canınız sıkılırsa müzik dinlersiniz yada komik videolar felan izlersiniz. Oktay usta

Kapmaca blog